Välkommen till min nya blogg!

Hjärtligt välkommen till min lilla blogg!
Här kommer jag visa lite av min sömnad och konst och här kan ni även beställa av mig!
Det kommer ta lite tid att uppdatera så va tålmodiga!
Här kommer ni även kunna beställa dreads så småningom.

Lite om mig själv.
Jag är en glad öppen tjej, som är väldigt kreativ, och har många roliga ideer.
Vad jag önskar en vacker dag är att kunna försörja mig på min sömnad, öppna eget eller liknande. Vill ha en modevisning med minst en kollektion. Det kommer dock ta tid, än så länge har jag bara tecknat upp vad min fashion ska va, sen är det ju snart dags att sy upp allt och jag hoppas det kommer bli populärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0