Beställning

Här kan ni beställa kläder jag syr. Jag syr i princip allt, och har själv inte så många bilder på saker jag sytt tyvärr.
För att ni ska få en liten hum om vad jag kan göra eller har gjort tidigare så har jag jobbait i två systugor, där jag fick sy maskeradkläder och teater kläder så som disney figurer och liknande, men även klänningar för olika tillfällen och uppträden. Har även sytt en brudklänning.
Jag kan även sticka och virka, och har sytt gosedjur och barnkläder.
Jag syr allt från alldagligt till mode-idag, rave/cyber, brud/bal klänningar, maskerad kläder m.m.
Jag använder mig av allt material som finn här i världen, beroende på vad du vill ha. Allt från bommuls tyg till siden, även plast och lack.

Jag har ett lång tids projekt som jag ska starta med så snart jag kan, med snygga jackor och kappor.

Priser kommer att variera så klart, beroende på material och vad som ska bli sytt.

Jag kommer lägga upp bilder på sådant jag själv tidigare gjort, dock bara några få bilder som sagt, men kommer att uppdatera med fler bilder då ja kommer sy mer o mer. Jag har varit mamma ledig nu i ett år, så jag kan bara ta in ett x antal beställningar åt gången.

Just nu befinner jag mig i England, men kan fortfarande sy på beställning om så önskar, så fraktkostnad kommer att tillkomma och jag packar så säkert och ekonomiskt som möjligt.

Jag är inte omöjlig med priser i alla fall.

Prislista på allt jag gör, ev timpeng om det är större projekt, kommer att uppdateras, då jag just nu inte tar emot några beställningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0