Inflätning av dreads

Jag kan fläta in dreads du köper av mig eller köpt någon annan stans.
Inflätningen är enkel och går relativt snabbt , beroende på hur långt ditt eget hår är. Jag rekomenderar at håret är minst 10cm långt för att man ska kunna fläta in det.
Håret flätas liksom utanpå dreaden, så håret kommer synas till viss del, om man inte färgar det i samma färg som dreadsen är i, vilket jag tycker ger bäst resultat.
De röda dreadsen som jag visade på bild, hade jag i mer än 1 månads tid innan jag tog ut dom.

Tänk dock på, att ha dreads inflätat sliter på håret.  Hur länge de kan sitta i håret beror lite på bra de är inflätade och också hur snabbt håret växer. Att ta ut dom är lätt, men kan man inte det själv så kan jag göra det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0